Om

Min profilbild

Balettakademien står tom!

Jag överlevde en vecka i skolan! I just can't get it! Har precis varit på Balettakademien och hämtat ut en dans-dvd! Så den ska jag kolla på ikväll :) Yeey! Ackis står nästan helt tomt! Scary. Ingen sitter i cafeterian, det är en person i receptionen typ och det värsta - inte en enda dansare såg jag. Så ska det inte vara. Vilken tur att det bara är två dagar kvar till nästa vecka! :)

Kommer ett mer vettigt inlägg snart. Måste göra klart spanskan först, buuhu. Men så länge kan ni ju prenumera på Bloglovin! :)

bloglovin

/ Jassi


Kommentarer
Postat av: elin marnfeldt

ÅHHH TACK SÅ SJUKT MYCKET!! (såna här ord värmer galet mycket ska du veta) :D :D

2010-08-27 @ 18:45:44
URL: http://marnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback