Om

Min profilbild

Bloggdesign och audition på Dansprogrammet

Det är några som har frågat om hur jag har gjort designen och speciellt headern. Så här får ni ett svar;
Headern gjorde jag i photoshop, inte alls svårt. Jag hittade bara en bra bakgrund och klistrade in lite random bilder på oss och en bild på mina fötter i tåskorna ;) Designen har jag inte gjort i något program, utan bara lekt med htlm-koderna och stilmallen. Säg till om ni behöver hjälp med er desig på något sätt!

Idag är jag lite smått nervös. Det TRE auditions på Balettakademien. Streetlinjen, musikal 6 & 7, och DANSPROGRAMMET. Nej jag ska inte söka någon av dom, men det är ju andra som ska söka till DP haha! ;) Scary! Snart är vi "nya DP". Det känns faktiskt lite konstigt, men nästa söndag får vi träffa dom. Ska bli intressant I guess. Jag, Malin, Agnes och Akiita ska iaf ha en liten återträff på ackis idag! Ska bli supermysigt att träffa dom igen och att få kliva in i en danssal. Åh lycka! Det är ju prova på-klasser på balettakadermien idag! Kom dit och DANSA mellan 4 - 8 ikväll! :)

Tre, två, ett; NU KÖR VI :D

/ Jassi


Kommentarer
Postat av: i

Hallå där bruden!

Vilken söt blogg du har då :D

Vad ska du göra en söndag?

Är allt bra?

Ha en super fin Söndag!

Massor kramar från

PYJJAMASHALLON.SE , FOTO. MODE. VARDAG. OUTFITS!

VÄLKOMMEN IN ! :D

2010-08-22 @ 10:16:21
URL: http://pyjjamashallon.se
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: hehe tack :)

2010-08-22 @ 10:42:56
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: saara (:

rösta gärna fram vinnaren på min blogg!

2010-08-22 @ 11:26:09
URL: http://sarasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback