Om

Min profilbild

Jassi!



Jassi heter jag, är 16 år, och jag säger precis som Malin, DANS ÄR MITT LIV! Eller jag har haft ett väldigt konstigt år, men nu har jag insett att mina danskompisar, mina danslärare och DANSEN är allt jag behöver för att kunna leva, ingenting annat. Men skola är ju också bra att ha, så det tänkte jag fortsätta med. På torsdag börjar jag, går natur/natur och hoppas att jag inte drunknar i plugg. Jag borde nog gå dans på gymnasiet men det är jag alldeles för rädd för. Men bortsett från några timmar i skolan varje dag så har jag bestämt att det är jag och dansen från och med nu. Ingen och ingenting ska få komma ivägen där. Det är med dansen jag sätter ord på alla känslor som jag är väldigt dålig på att uttryck på något annat sätt. Just under tiden jag dansar så existerar ingenting annat, min hjärna töms på tankar och allt blir så enkelt. Mellan danserna är jag och Malin flumbarnen som springer omkring i danssalen och hoppar runt vid balettstången, sen orkar vi fokusera igen. Men sånna är vi och jag hoppas våra danslärare orkar leva med oss :) Egentligen är nog hela DP så när jag tänker efter, och det finns inte någon annan jag mår så bra med som med tjejerna i dansprogrammet.

Vad finns det att säga om mig egentligen? Jag har åkt konståkning i stort sett hela mitt liv, men insåg vintern 2009 efter en lång skada och massa annat skit att det inte var det jag egentligen ville hålla på med. Så jag började dansa och fastnade direkt. Hm, ja... jag älskar som många andra också att shoppa! Jag är svag för alla sorts skor, tröjor och smycken som ringar och armband. Men sorligt nog har jag knappt något nytt i min garderob och nu har jag ett helt shoppingår att ta igen känner jag. Det blir mycket att ta igen och hinna med i år men nu kör jag för fullt. Det var lite om mig, mer "hemlig" info kommer någon annan gång ;)

/ Jassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback