Om

Min profilbild

Läskigt

Aaaaaah!! Precis som Jassi har jag ont i magen, och börjar skolan imorn... scaryscary. Har just vart och käkat middag och shoppat i Kista med Michis. Lovely. Köpte en ny väska, en svart lite oversize top och en turkos BH. Och sen käkade vi fish n' chips på Levinsky's. MUMS! Lite tråkiga saker händer som vanligt när man är i Kista, men det hela slutade med att vi fick våra cyklar tvättade (utan att vi visste det).

Längtar verkligen APAMYCKET till dansen nu.. har så mycket känslor som jag vill dämpa med dansen! Det märks att jag inte har dansat ut på väldigt länge, börjar bli deprimerad. Ingent slår det lyckorus man känner efter att ha haft en kickass klass eller show, absolut ingenting!
Kollade igenom min garderob idag och hittade även lite neijsiga kläder att ha på dansen snart.. wihoo!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback