Om

Min profilbild

Malin!

Hejsan alla som lyckats hitta in till denna nystartade blogg! Jag heter Malin är 16 år och... ja.... DANS ÄR MITT LIV! Nu har jag sommarlov men börjar 1-an på torsdag. Ska gå naturvetenskap med kriminalteknisk inriktning. För det mesta är jag glad, men ibland är jag inte det och då pratar jag inte så mycket.. annnars pratar jag väldigt mycket. Även om dans är mitt liv så har jag en passion också, och nej det är inte choklad även om det har en nära placering, utan det är... SHOPPING! Nej, men seriöst det finns inget bätter än nya kläder, smycken, sminkgrejjer, SKOR, eller bara villka småsaker som helst. Bara jag får spendera är jag glad =) Och varför inte passa på när man är ung och bor hos föräldrarna? jag hitar ingen anledning i alla fall. Så nu vet ni lite om mig, så slänger in en bild också!
Jag har en hund också, den är prickig, den heter Lina, jag kallar den för buset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback