Om

Min profilbild

Ont i halsen och en frågestund kanske?

Buuuhu det blev ingen dans för mig heller :( Det blir ju så tråkigt utan Malin. Ingen DP där, jag tänker inte springa omkring på massa klasser ENSAM. Det är ju inte kul nånstans. Inte ens lärarna känner jag. Nej usch, nu tvingar jag Malin att bli frisk snabbt! Skynda på kvinna, på söndag blir det ju dp! Jag har iofs också ont i halsen. Vad är det som HÄNDER i världen. Alla har ont i halsen och det går aldrig över. Vi invaderas av halsbakterier! Vi kommer bli monster. Eller nått :)

Jag tänkte att det är så många som frågar saker hit och dit så jag kanske kunde sätta ihop lite av frågorna och samtidigt göra en FRÅGESTUND? Det blir nog så. Då kan ni fråga exakt vad ni vill, bra va? ;) Om dans, skolan, livet, eller precis det ni kommer att tänka på. Det känner väll snart :)

Nu måste jag plugga svenska! Aptråkigt men det måste göras. Sen ska jag "Fånga fartdårar" på fysiken haha! Man ska kolla vem som kör för fort, och får BARA använda mobilen. Nämen vilken tur att jag har en Iphone med massa bra apps för sånt ;) Det blir nog inga problem haha!

/ Jassi


Kommentarer
Postat av: E - The blog of hiphop & r'n'b

Har dansat street flera år men ska börja med balett,modern,house,jazz och lite sånt nu med :)

2010-08-25 @ 17:18:31
URL: http://eemellie.blogg.se/
Postat av: janina

det där med människor som försöker förstöra ens liv känner jag igen. men man ska fokusera på det positiva!

2010-08-25 @ 17:22:41
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: LYDIA

sv: DBT är den behandling jag går på Barn- och Ungdomspsykiatrin. DBT = dialektisk beteendeterapi. Jobbar med att hitta andra metoder än självdestruktivitet för att hantera känslor :]

2010-08-25 @ 17:53:02
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: E - The blog of hiphop & r'n'h

Jag bor i en liten by så får åka ungefär 3 mil, ett ställe som ligger ganska nära Göteborg :D

2010-08-25 @ 18:31:42
URL: http://eemellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback