Om

Min profilbild

Åh jag, kommer in rullar hårt i stockholmsterräng, det är titeln jag vill åt

Sista söndasbaletten för i år idag! Helt sjukt! Nästa vecka är det föreställning och då blir det ingen balett. Sista tåspetsen under 2010. Shit. Sånthär är alltid lika skumt. Jag kommer lixom inte dansa en tåklass någosin det här året igen.. Tur att det gick bra iaf! Jag klarade av att göra en cupépiruett! Helt megasuperlycklig. Och efter 3 timmar balett och en halvtimme tå var det så skönt att sätta sig med Gry och Nicole och strecha i en timme. Jag har blivit vigare sen jag började dricka protein. På fullaste allvar. Konstigt, men bra, riktigt bra. Sen har jag lyssnat på mikrofonkåt hela dagen också. Kul att jag inte kan sluta trycka på repeat. Men vad gör det lixom? Man blir ju så glad av den. Nu måste jag nog skiva lite på min labbrapport... Eh. Eller typ inte. Jag är s k o l t r ö t t. Punkt.

/ Jassi

Såhär lyckliga var vi när vi hade utvecklingssamtal i fredags ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback