Om

Min profilbild

Day 03- Your parents

Ja, 3 december idag då. Vad ska man skriva nu? Min föräldrar gjorde mig, dom bidrog med var sina 23 kromosomer och gav lilla Jassi ett liv med alla egenskaper jag har idag. Dom gav mig mina 173 cm och mina bananhöfter som gör det automatiskt svårare för mig att komma ner i split. Dom gav mig storlek 38-39 i skor och fingrar som är lite längre än medellängden. Dom gav mig tunna, platta, hårstrån, men samtidigt väldigt många av dessa. Dom gav mig blont hår och ögon som skiftar färg, som senare blev till väldigt mörkt hår och fortfarande ögon som skiftar färg. Och också en förmåga att bygga muskler snabbt. Och en väldigt stark envishet och vilja. En enorm målinrikning. Men också många svagheter och prestationsångest. Och förmågan att faktiskt lära mig läskigt snabbt. Ja, allt som är jag, allt som sitter i mina gener och inte påverkas av miljön gav dom mig. Mitt DNA. Japp.

/ Jassi

En bild från ljusrepet förra veckan, dagen innan föreställningen. Jag, Malin och Agnes dansar colors of the wind, egenkoreograferad. Och Nicole fotar :) Alltid lika mys med DP.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback