Om

Min profilbild

Day 06 – Your day

Min dag hade kunnat vara bättre om jag säger så. Eller okej, jag hade en väldigt bra stund på kvällen, men den resterande dagen... Nej, jag är så trött på skolan. Jag hade sovmorgon eftersom jag inte gick på ws. Sen var det en samling som jag bokstavligt talat fick släpa mig in på. Jag satt där och lyssnade på mikrofonkåt för att bli glad, men helst av allt ville jag skrika på hela världen. Kul. Sen var det väll lite mysigare. Var med Sofia och pratade om allt och inget, det behövdes. Har ingen annan att prata om dansen med så hon får stå ut. Sen hade jag ph (personlig handledning som alla elever har varje vecka). Säger bara;................... Iaf, fick reda på att vi inte hade någon svenska, värt att jag drog mig till skolan då lixom! Jag mår illa när jag ser skolan, jag tror inte det finns någon som har sån ångest över det som jag har just nu. Vill bara slippa. Vill dansa hela dagarna istället. Jag nästan sprang ifrån skolan sen och kastade snö på Sofia. Tog en sväg till siba med Gabbe för han skulle kolla någon data och sen åkte jag till ACKIIIIIS! Jaaaaa, äntligen. Hade en underbar jazzklass där vi gjorde typ världens roligaste diagonaler och en underbar koreografi. Smile. Det räddade min dag. Vad skulle jag göra utan dansen? Helt ärligt. Jag skulle gå under, brytas ner. Jag skulle aldrig någonsin komma upp ur sängen... Vad ska jag göra i en månad nu? Varför finns lov på dansen för? Det borde vara olagligt.

/ Jassi

colors of the wind <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback