Om

Min profilbild

Day 07 – Your best friend

Det är svårt att säga vem som faktiskt är min bästa vän. Jag har svårt för att klamra mig fast vid en person och jag är rädd för att allt ska bli för mycket. Man kan säga att jag har flera stycken, eller det är några personer i mitt liv som betyder så otroligt mycket, som gör mig lycklig och som jag är så glad så glad att jag har. De är mina vänner. Det är skillnad på vänner och kompisar.... vänner kan man dela vad som helst med, oavsett hur svårt eller lätt det är. Vänner bara är där, man vet att man aldrig är ensam, det är en trygghet bara i sig. Men ja, vad ska man säga? Det är en stor skillnad mellan mina vänner. Allt ifrån en vän jag har känt i rätt så många år och som fått genomlida många av mina svåra stunder, till några i lilla dp som jag känt i 1,5 år bara. Jag älskar mina vänner. Dom får mig att orka och jag hoppas att jag är lika värdefull för dom, för det vill jag vara. Jag vill räcka till, finnas där, göra dom glada. Och jag behöver nog inte skriva något namn, dom vet nog själva vilka dom är.

/ Jassi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback