Om

Min profilbild

Day 09 – Your beliefs

Jag tror på viljan. Den där äkta viljan. Jag tror på att om man verkligen vill något, så kan man. Och så är jag naturare och måste förstöra allt med att säga att det måste vara fysiskt möjligt också. Alltså kan man inte riktigt åka tillbaka i tiden... Men så länge det är fysiskt möjligt och så länge man verkligen vill så kommer det att gå. Jag tror på att viljan kan göra nästan vad som helst med oss. Den kan förändra oss, göra oss modiga, öppna upp en helt ny värld. Den äkta viljan. Det räcker inte med att säga att man vill och tro lite halvt på det. Man måste vilja med hela kroppen, med hela själen, en riktigt stark vilja som man inte kan kontrollera. Den viljan tror jag på. Den har förändrat mitt liv och så många andras också. Den viljan får mig att utvecklas, att gå vidare, att lyckas, att upptäcka nya saker, men ibland också att göra helt fel, gå fel väg, tills jag inser att jag inte vill det längre. Viljan hjälper oss ur svåra tider och tar bort det onda. Viljan hjälper oss att uppfylla våra största drömmar. Utan vilja kan ta till alla knep i hela världen, men det kommer fortfarande inte att fungera. Men om man har viljan, så spelar det ingen roll om några pusselbitar fattas, för vill man verkligen så kan man, oavsett. Det är nog mitt driv i livet och i det jag gör. Jag vill. Och vill jag så kan jag.

/ Jassi 

vindens alla färger :))

Kommentarer
Postat av: Gautemaja

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-12-23 @ 15:39:36
URL: http://gautemaja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback