Om

Min profilbild

Day 11 – Your siblings

Vad ska jag säga. Jag är egentligen inte ensambarn, jag har tre syskon. Två systrar och en bror, men jag känner mig som ett ensambarn och jag lever som ett ensambarn. Mina syskon är vuxna och har sina egna liv. Så jag har nog inte så mycket att skriva :)

Fick däremot en fråga om man måste göra audition till dansprogrammet, från någon anonym, så jag vet inte vart jag ska svara, så jag gör det här :) Och ja, man måste göra audition. Det är audition i augusti varje år och då har man balett, modern och jazz i 3 timmar tillsammans med dem som söker DP1 och dom som söker DP2. Dagen efter får man veta om man kom in och i så fall vilken grupp. Det var en extraaudition förra veckan och då tog dom in 3 st, men det är ju olika saker som avgör hur många som kommer in varje gång.

/ Jassi

Hittade det här fotot i min mobil haha, trolitvis ett kort som Juno tog på mig när hon pillade på min mobil (as usual).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback