Om

Min profilbild

Day 12 – What’s in your bag

Vad som finns i min väska? Skit, skit och lite mera skit :) Jag har två väskor som jag orkar använda, resten är för små eller för stora för att man ska orka vandra omkring med dom i den jobbiga vardagen. Den ena är en ryggsäck (notera hur TUNGA mina böcker är när jag tvingas använda en ryggsäck för att inte få en sne ryggrad). Den andra är en söndrig svart axelremsväska som jag köpte i 9an. Den enda väskan jag hittar i denna värld i rätt storlek. Och så har jag ju min stora vinterjacka som jag använder som väska lite halv sådär på vintern :) Det här är då innehållet i dessa tre saker:

1 - Jackan: Mina saker jag inte klarar mig utan. Pengar, nycklar, hörlurar, tofsar, något armband jag tagit av mig innan dansklass, läppbalsam, busskort och min Iphone som inte är med för att jag fotar med den :) Och så idag låg det även en liten silverpåse i min ficka! Vad som finns där i är däremot hemligt hihi! :) Det får ni veta någon annan dag, kanske imorn ;) Innehållet gör mig glad iaf! Mycket. Jaaa. (Notera att kurskatalogen ligger på sängbordet och suktar mig med daaaaans)


2 - Ryggsäcken. Pennor, böcker, böcker och typ lite mera böcker.


3 - handväskan: eftersom det varit föreställning i helgen ligger det nu mysstrumpor och lite smink där i :)


Det var mina grejer det. Intressant. Eller inte.

/ Jassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback