Om

Min profilbild

Day 13 – This week

Vecka 50! Tiden går så jävla fort så jag blir rädd. Den här veckan är dansen slut.. Men inte skolan. Nej inte skolan. Blä. Men vad händer den här veckan då?

Måndag: Fick släpa mig upp. Bokstavigt talat. Åkte hemifrån 30 min senare än jag borde ha gjort. Det var bajstråkgit i skolan. Hade typ inga lektioner så jag vet inte riktigt vad jag gjorde där egentligen. Drog 20 i 2, innan klassen började kolla på Låt den rätte komma in. Jag åkte till ACKIS istället! Jaaa. Träffade Hedda och Agnes där och det var genrep med utbildningen:) Alltid lika kul! Och dom är grymma! Nu sitter jag här och försöker göra klart labbrapporten som ska va inne den här veckan... Sååååå roligt! Jiiiihooo!

Tisdag: Börjar halv 9 och slutar kvart över 4 *pain in the as*. Kul dag.

Onsdag: MATTEPROV. YIIIPIIIE!! -_- Skola ända till halv 4. SEN ÄR DET JULKLAPPSSHOPPING MED MAAAALIN!!!! :D Hoppas vi inte sprängs i luften....

Torsdag:
Luciafotboll i skolan (haha don't ask). Slutar iaf tidigt och det är alltid något. Ska åka till lan masters och lämna in min iphone... Låsknappen slutade helt plötsligt funka. Den ser ut att sitta fast INNUTI telefonen på något sätt. Man kan vicka på den och det går inte att dra ut den hur mycket jag än försöker... Jobbigt. Hoppas det där med 4-timmars-garanti gäller :)

Fredag: Allt ska in. Typ. Allt förutom spanskan. Och så slutar jag halv 4! Kuuuuuuul!

Lördag: Shoppa? :D

Söndag: Snoooowboard!

/ Jassi

Jag saknar redan ackis och fina DP :( <3

Kommentarer
Postat av: ann

kolla in www.deta-s.com för billigt

2010-12-13 @ 21:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback