Om

Min profilbild

Day 15 – Your dreams

Mina drömmar, oj. Det är nästan så att jag är lite rädd för att drömma, ungefär som att det är omöjligt, så jag ser alltid till att ha väldigt små drömmar som tar mig bara ett steg framåt. Ett steg i taget. Fast det är väll klart att jag vet vad jag inners inne i min djupaste själ drömmer om. Jag drömmer om att lyckas, om att räcka till, göra något som andra minns. Jag drömmer om att lämna ett spår i människor, om att göra något riktigt speciellt som gör mig unik, som gör mig värd att minnas när jag väl dör. Jag vet inte riktigt vad det ska vara för någonting, men jag vill vara tillräcklig, lyckas, vara perfekt.

En annan dröm, som kanske hänger ihop med den första drömmen, det är att dansa. Jag vill jobba med dans. Jag vill uppträda, jag vill koreografera, jag vill göra något stort. Jag vill undervisa och bli en förebild, jag vill göra ett konstverk som man minns, jag vill ha kul, leva i lyckan, alltså dansa, varje dag, hela tiden. Jag vill dansa på olika scener, vara med överallt, starta en dansgrupp, bli riktigt riktigt bra. Sen vill jag ge andra samma dansglädje som jag har, sprida lyckan, jag vill utveckla andra och uppfylla dersa dröm. Min dröm är att dansa. Sen är det ju så brett så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men dans, det är min dröm.

/ Jassi

Dockor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback