Om

Min profilbild

Day 20 – This month

December är den allra mysigaste månaden på året. Alla är fylla med en hälig julstämning, det är fina ljus överallt och de snöiga shoppinggatorna är fulla med julhandlande människor. Men det är också den stressigaste månaden. Allt ska hinnas med. Alla sista prov och inlämningar i skolan, föreställningar på dasen, massa avslutningar här och där, myskvällar med kompisar, pynta, handla julklappar och SAMTIDIGT hinna njuta... Mja... typ.. nej. Fast ändå så är det något charmigt över hela december. Trots all trötthet och mörkret.

Så, vad har jag gjort denna månad? Ja... pluggat och DANSAT. Jag har dansat otroligt mycket. Helt underbart. Pluggat kunde jag däremot gjort mer av men det är en annan historia. Jag har haft föreställningar och kollat på föreställningar. Jag har haft mina sista dansklasser och avslutningsmys. Jag har blivit uppflyttad till dp2 och jag har bokat salar och haft det hur fint som helst med mina fina fina fina vänner. Och så har jag shoppat. Mest till mig själv och lite till några andra. Ja, i år kan man ju säga att jag redan fått många julklappar. Sånt jag gått runt och önskat så länge. Jag behöver inga fler julklappar i år, jag är nöjd, det är helt perfekt. Nästan så jag inte tror på det själv... Ska bli spännande med 2011, verkligen.

/ Jassi

Ackiiiis!


Avslutning och utvecklingssamtal och sånt :)


Ljusrep. Jag försöker förklara hur vi vill ha det haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback