Om

Min profilbild

Day 30 – One last moment

Imorn är det nyår. Året är slut. 2010 är slut. Förstår det inte riktigt, det var ju nyss det var nyår. Men that's life, isn't it? Det går snabbt. Så, one last moment. Då tar jag en stund från det här året. Det är kanske inte mitt livs ögonblick, men när jag kollar på bilderna så kan jag bara le. Jag ser så glad ut. Jag har inget kort på mig där jag ser så lycklig ut. Jag har nog aldrig varit så otroligt lättad och glad som då. Det är inte världens största grej heller, men efter att ha haft ångest, kämpat, gråtit och kännt mig misslyckad i ett halvår så var det bara så otroligt otroigt skönt att känna att det var värt det. Lixom... ja, jag var så glad. Och människorna är så mysiga. Underbara DP. Det var ju bara så allmänt mysigt att ha avslutning med världens finaste tjejer och braiga danslärare. Så jag, that's the last moment. Avslutningen med DP, 10 december i år :)

/ Jassi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback