Om

Min profilbild

Hejdå 2010!

Nu är det dags, NYÅR! Allt har hänt det här året känns det som, men så är det ibland. Jag har iaf haft en supermysig sista månad nu. Det känns som att jag är den enda som kommer sakna december haha... men det är så härligt att mysa. Alla har tid och lust till det helt plötsligt. Jag har alltid tid och lust att göra ingenting med en fin vän, men dom flesta andra verkar gilla det i december bara. Synd. Jag ska fortsätta mysa :)

Jag har slagit ihop bilder från det här året. Dom flesta bilderna jag har på datorn togs det senaste halvåret på ackis haha, så dansbilder blir det gott om. Det är väldigt tomt på andra bilder än just dansbilder ;) Men det får väll vara så nu, det här året har väll egentligen handlat till största del om dans. Ja, mitt 2010. Här är det.



/ Jassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback