Om

Min profilbild

Inatt önskar jag mig sömn...

Idag fick jag mitt efterlängtade lov. Som jag har gått och väntat. Det är nog svårt att föreställa sig hur skoltrött jag egentligen är, det är ingen mening med någonting i skolan längre. Men nu är det som sagt lov! Och uppsatsen som jag måste skriva ignorerar jag en stund.

Jag är så trött. Jag vill sova på natten! Inte på dagen typ gåendes. Men idag har jag iaf fått något gjort, och sen så träffade jag underbaraste M. Gick lite på stan och sen hem till henne. Så mys. Det är så skönt att bara lyssna på musik under en filt och vara den man är. Inget skådespel som ändå aldrig håller. Och jag blir full med kärlek varje gång, helt varm. Som att ett tomt lager fylls på. En riktig vän. Jag behöver nog mysiga stunder oftare. Inte alltid bara stress.
Och imoron ska jag till Malin. Vi ska kolla på våra danser och mysa. Ännu mer mys. Tänka sig, julen kan vara fin trots allt. Julen är nog väldigt fin, jag lär mig nog det snart. Jag lär mig nog att uppskatta 23 december också om ett tag. Sakta med säkert.

/ Jassi

Och jag är så glad att jag har dom som betyder så mycket och jag vill så gärna betyda något tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback