Om

Min profilbild

Mina drömmar

Har inte skrivit någon sånhär dagsgrej på länge men kände att jag vill göra det på den här.

Jag har flera drömmar, drömma är så lätt. Ingenting förstörs för att man drömmer om det.
Min största dröm som jag verkligen vill förverkliga är att flyga. Nej, inte sätta på mig två pappersvingar och kasta mig utför ett höghus utan att bli pilot. Jag älskar verkligen att vara i luften, det är typ mitt rätta element. Jag tror det är därför jag tycker om att dansa så mycket, eftersom det ofta ger en känsla av lätthet. Att man liksom flyger fram över golvet.

En annan dröm som jag har är att komma riktigt långt med dansen. Att kunna ha valmöjligheten att arbeta med det om jag vill. Fatta vad coolt det skulle vara att stå på stora scener och visa världen sin konstform. Dans är verkligen det ända sättet jag kan uttrycka mig på, okej inte det ända jag kan ju göra andra saker typ skriva..... men ingenting är lika rätt.

Jag vill resa! Se mycket av världen, uppleva andra kulturer, träffa människor, få ny syn på saker. Lite sånt smått och gott liksom.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback