Om

Min profilbild

Seg dag med dansabstinens

Jag har inte dansat på hundra år känns det som... Fast egentligen sen igår... Det är något allvarligt fel på mig. Och istället för att skriva spanskan har jag klickat ihop en film som suger, men låten är bra iaf. Jag är helt beroende av "He lives in you" just nu! Kan inte sluta lyssna på den. Och inte blev det bättre av att Natalie lärde mig dansen i onsdags. Har en liten video på när vi dansade den, en halvtimme efter att hon började lära ut den. Haha fail, fast den är så rolig så man märker inte att man egentligen inte kan dansen alls :) Och så en liten filmsnutt från utvecklingssamtalet med vår balettlärare... Alltså medan vi väntade... helt ensama... i salen... HAHA. Ja... ni får väll avgöra hur normala vi är....

/ Jassi


Kommentarer
Postat av: Natalie

Mehehehe om det här var facebook skulle jag gilla, men det är inte det så jag får kommentera istället! :D

2010-12-18 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback