Om

Min profilbild

yeeee

Eftersom jag inte skrivit på hundra år så kan jag ju försöka nu när Jazimaina lagt upp den där 30-dagars listan! Börjar med att introducera mig själv alltså!
Såååååå..... Malin heter jag har tiotusentals olika smeknamn men oftast kallad grisen och unge av min Jazimaina och typ max och bejlajn av Mixi. Jag är glad, extremt glad, sjukt barnslig och helt fucked up. På dagarna går jag natur (hur kunde jag?) och på kvällarna är det dansdansdans och plugg som gäller. Det är svårt att få mig ledsen, jag tar aldrig år mig av skitsnack och ganska många skulle kalla mig kall. Jag är inte arg så ofta heller, men blir jag arg så blir jag arg.. då skakar jag... det är inte speciellt vackert. I framtiden vill jag flyga, dansa och se heela världen!
Jag är gjord för att dansa och mår så bra av det att det är knaaas. My feet are made for dancing.
Det är jag till höger.. och så där ser jag ut typ mest hela tiden
/Malin

Kommentarer
Postat av: Hugomary

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-04 @ 07:57:40
URL: http://hugomary.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback