Om

Min profilbild

Jazzworkshop

Workshop idag med jazzlärarna. Bra för att tänka bort all död och allt annat. Kul med uttryck och koreografier. Det är KUL men jag kan inte sluta spänna mig och vara nervös och orolig inför framtiden. Det känns som att all mening och hela mitt mående ligger i mina lärares beslut. superfrustrerande. Känns inte som att jag kan påverka någonting. Gaaah. Jaja, det ända jag kan göra är att dansa, vänta och se. Vår egna koreografi är iaf superhärlig. Mys. Jag är trötter.

/ Jassi

Kommentarer
Postat av: Nate

Tja!

Du har möjligtvis inte något bra låttips du vill dela med dig av? Kram!

2010-11-25 @ 21:52:04
URL: http://justanotherlesbian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback