Om

Min profilbild

Lovet är över

Och så är också det här höstlovet slut. Ska bli så sjukt otroligt underbart att få komma tillbaka till dansen igen, men jag känner lite att jag skulle behöva ett till lov för att vila upp mig efter det här lovet haha... Men även fast jag inte känner mig superpigg i kroppen så är jag inte ens i närheten så stressad och kaotisk i hjärnan som jag var för en vecka sen. Skönt. Och snart är det jullov! Crazy. Det är två veckor kvar till första föreställningarna! Hur kan tiden gå så snabbt? Till julen vill jag så gärna åka bort. Kanske till värmen eller kanske bara till London? Någonting måste det bli, det kanske är dags att börja planera redan nu? Antagligen. Mitt liv flyger iväg.

/ Jassi

Vi är knäppa

Kommentarer
Postat av: Laila

trevligt :)

2010-11-08 @ 19:50:13
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback