Om

Min profilbild

Superdupermegatrött

Jag är så trött så jag gärna skulle lägga mig ute i snön för att få sova. Mina lår gör extremt ont, känns som att jag sträckt dom. Ont. Egentligen hela kroppen. Tung som bly. Jag vill SOVA. Det är ungefär som att kroppen är trasig, den behöver verkligen få vila men min hjärna snurrar runt. Som att jag druckit hundra kaffekoppar och det är omöjligt att varva ner. Dumma hjärna. Låt min kropp få sooooova. Nuuu. Jag är knäpp.
Men helgen var iaf supermysig! Åh vad jag älskar föreställningar. Det är min lycka. Vad gör man nu då? Ge mig vecka 49, nuuu! Jag lever på sånna här stunder. Behöver nog fler. Hur gör man för att få stå på scen dygnet runt?

/ Jassi

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback