Om

Min profilbild

Dagens tips: Sporttejp!

Jag gjorde årets fynd idag alltså. Sporttejp. Tänkte köpa handledsskydd men det fanns bara L och XL så det kändes inte så värt. Köpte därför tejp på apoteket för 50 kr, hade sånt på konståkningen förut men insåg aldrig värdet i det. Tejpade innan klassen och jag säger bara en sak; Befrielse! Det gjorde nästan inte ont. Eller lite såklart men jag har aldrig haft ett sånt bra stöd förut! Helt incredibly! Ett till plus är att det inte är ivägen som ett stort skydd eller något värdelöst band. Det är som en del av huden fast mycket stadigare. Så värt det.

Sen måste jag bara få uttrycka hur LYCKLIG jag är av dansen idag. Det var helt underbart och jag fick höra bra så många gånger så jag spricker. Jag kan leva på det här ett bra tag framåt känner jag. Och jag är så PEPP inför föreställningen, kommer bli grymt. Otroligt! Fan va roligt!

/ Jassi

Ett måste i dansväskan; sporttejp.

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag sa ju att det va bra!Hoppas att din hand blir bättre! ;) <3

2010-10-15 @ 22:23:42
Postat av: elina

Hejsan allt bra? :)

Kicka gärna in på min blogg, du kan läsa allt från min vardag till mode, skönhet & mycket mer!

Hoppas du besöker bloggen & hoppas du gillar den!:D



-BIAUTY

2010-10-16 @ 11:48:46
URL: http://biauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback