Om

Min profilbild

Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan

Lite såndär panikdag som är lite konstig men ändå precis som vanligt. Först kemi WS, PANIK, kan INTE! Trodde jag... Sen visade det sig att det var fel i facit. Skrattade lite med min gravida lärare men det är egentligen väldigt sorligt. Jag kommer sakna henne faktiskt, vem ska nu hjälpa mig med matten och vem ska jag nu störa när jag inte har nått bättre för mig än att gå och prata med folk i personalrummet? Synd. Otroligt. Den enda läraren som inte skrämmer skiten ur mig. Jag lovar, dom är läskiga i min skola. Sen jobba med engelskan, PANIK, ingen vill följa med mig på WS. Som en räddning i nöden uppenbarade sig min egelskalärare i grupprummet bara sådär. Trevligt. Travade iväg till ackis sen, PANIK, Hedda svarade inte. Det löste sig det med. In i sal 6, PANIK, ingen musiknyckel någonstans. "Gå in och fråga på en klass". Jo men tjena, hur läskigt lixom? 2or och 3or från utbildningen, dansade huliganer. Nejtack. Vilken tur att vår egna danslärare undervisare i rummet brevid och precis hade slutat sin klass. Klampar in där och lånar nyckeln. Nice. Dansdansdans. Krasch kabom ner på golvet. Ajaj i handleden. Nej oj vilket knäppt inlägg. Men hela dagan var ju lite konstig. Så är det ibland. JAPP! Haha gå och lägg dig nu Jassi.

låter vissa på dansgolvet leva, och vissa dom låter jag dö
för vi dansar med vapen, utgång är framgång


/ Jassi

Kommentarer
Postat av: lovisa

Fin design!:)

2010-10-12 @ 11:45:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback