Om

Min profilbild

Känslan av djupt misslyckande

Jag blir så ledsen. Jag kommer aldrig kunna nå mitt mål. Det känns som att jag kämpar och kämpar men kommer ingenstans. Det är som att springa på en väg som inte finns. Som att någon håller tillbaka en. Som att man slåss men redan förlorat. Jag vill inte vara tillbakahållen. Jag vill fram. Hur ska man förklara det? Att jag verkligen VILL, jag vet att jag KAN. Jag KAN klara det, jag KAN bedömma min egen förmåga... Jag har aldrig sagt att jag tror att jag kommer ligga på samma nivå som dom men... jag KAN fortfarande klättra mig upp dit. Och så får jag höra att jag är starkast i gruppen. Äh okej? Som om det spelar någon roll när jag ÄNDÅ inte får gå vidare. När jag måste stå och stampa på samma kletiga fläck minst ett halvår till. Jag vill röra på mig. Jag vill inte vara bäst. Jag vill känna att det finns en förebild, någon man vill satsa mot. Sikta mot stjärnorna. Inte stå och göra samma saker om och om igen föralltid för att man inte får gå vidare, för att någon begränsar en. Det gör så ont, och jag vill inte visa mig så känslig, men det svider i hela mig att bli ihoptryckt i ett för litet skal, att inte få göra mer när man vet att man kan. Jag vill inte sitta och gråta men det gör ont på djupet verkligen... Jag jobbar och jobbar men det tjänar inte något till. Jag är trött på att aldrig lyckas, att alltid bli nerkastat på marken. Så trött. Jag önskar jag fick känna mig bra någon gång....

I'm in this fight and I'm swinging and my arms are getting tired
I'm trying to beat this emptiness but I'm running out of time
I'm sinking in the sand and I can't barely stand

/ Ledsna och failade Jassi

Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

upp med hakan!

2010-10-21 @ 01:30:26
URL: http://onefabulous.blogg.se/
Postat av: iingetnaamn

gillar du bilder och texter ?

kika gärna in på min blogg isåfall,

och följ mig gärna med bloglovin.

kom ihåg att en bild säger mer än tusen ord,

pusss ♥

2010-10-21 @ 14:28:55
URL: http://iingetnaamn.blogg.se/
Postat av: Nicole

Men om du flyttas upp, vem ska vi då se upp till?? Lycka till på måndag! (Du vet att du kan)

2010-10-21 @ 22:13:03
Postat av: Athena

Kämpa på! Du kommer att nå dina mål, uppfylla dina drömmar. Du kan om du vill, det är jag säker på. Jag känner dig inte, men du verkar som en fin person.

2010-10-23 @ 20:19:10
URL: http://www.facebook.com/athena.patras
Postat av: <3

Du ÄR bra, du måste bara tro på dig själv och köra gärnet, precis som du gör. Tiden då de fattar kommer!

2010-11-04 @ 09:50:44
Postat av: Julianruna

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-12-15 @ 13:46:07
URL: http://julianruna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback