Om

Min profilbild

Lately I’ve been trying not to fall apart

Ännu en härlig dansvecka, men jag är trött. Jag har haft för många prov och jag har tänk för mycket. Jag funderar ganska mycket på nästa termin, med dansen. Jag vet ju vad jag vill men jag vet inte vad mina danslärare vill. Och inte finns det så mycket tid för att få reda på det heller. Knaaak. Jag vill sova. Hoppas tiden börjar gå lite långsammare snart så man hinner med sig själv och allt annat. Give me a break... hellooo! Ja, det är inte lätt när det är svårt. Är det sommar snart eller?

/ Jassi

They say bad things happen for a reason
But no wise words gonna stop the bleeding
Cause she's moved on while I'm still grieving
And when a heart breaks no it don't breakeven

Satt och kollade på bilden och tänkte; varför ler jag som ett fån? Hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback