Om

Min profilbild

När man verkligen vill satsa

Jag tror att det gäller att göra fel. Att våga ta sig själv till nya höjder. Jag har förstått att utföra nånting, det är inte det svåra. Det svåra är att verkligen vilja. Och att verkligen vilja, det är obeskrivligt. Den känslan har inga ord, det är bara en vilja helt enkel. Och jag vill. Jag vill och jag vet varför. Jag får inte vara rädd för att misslyckas. Det finns inget misslyckande, bara massa resultat. Vad händer om jag gör fel? - Jag kommer lära mig något av det. Ju mer jag försöker, ju snabbare kommer jag att nå mitt mål.... Frågan är aldrig hur man gör, utan varför. If there is a why, there will be a how. Och jag vet precis varför, alltså finns det också ett hur, jag vet att det finns, det gäller bara att hitta det.

"Dance is the song of the body"

/ Jassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback