Om

Min profilbild

Alla har sina dagar - tyvärr

Tisdag igen då! Däremot gick det inte riktigt så bra som jag ville idag, men det är fortfarande min favvodag. Det var ju fortfarande lika ROLIGT. Ojoj vad annorlunda jazzen är jämfört med förut, så mycket roligare, så mycket bättre stämning. Och moderna är så mysig. Perfekt liten grupp. En utmaning verkligen, men det behöver jag. Jag älskar utmaningar! Eller kanske inte dagar som denna... När vi började med uppvärmningen på jazzen kände jag bara; vart är min koncentration? Jag kan inte sätta fingret på vad som gick dåligt, men det gick inte bra heller. Jag undrar lite om jag kanske är känslig för kritik?... Fast det får jag bara inte vara! Jag VILL ha kritik... men visst skulle det vara skönt med lite "bra" ibland, men jag får INTE haka upp mig på sånna småsaker. Jag BEHÖVER kritiken för att utvecklas, och vad vill jag? Jo, precis. UTVECKLAS! Vilken tur att det är en ny tisdag nästa vecka! Jag tänker kämpa, aldrig ge upp. No matter what.

Har spelat in en reklafilm idag också... haha fail. Känner mig som ett mongo när nån står där med en kamra och man absolut INTE får titta in i den, utan på personen brevid istället. Logiskt... Otroligt. Nej jag måste sova nu, tänk känslan av att få sova ut! Varför går jag alltid och lägger mig sent när jag varje morgon ångrar mig så djupt? Fy på mig. Nu: SÄNGEN!

/ Jassi

Om man är på ackis halv 4 så får man ta tummen ur röven och plugga lite kemi helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Asbjornmiriam

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2012-01-13 @ 07:03:53
URL: http://asbjornmiriam.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback