Om

Min profilbild

And I don’t recognize the zombie you’ve turned into

Kul att jag har sån blogglust. Äsch. Imorn ska jag dansa iaf! :) Ovanligt? I know haha. Nej men jag har ju börjat med konståkningsbilder, så varför inte fortsätta med det? ;) Synd att jag inte ska jobba med skridskoskolan i år, men man hinner inte med allt. Dansen är ju ändå det sista jag tänker släppa. Tänk om jag aldrig hade slutat på konståkning? Kan inte ens tänka mig det idag. Jag är så glad att jag klarade av att ta det beslutet. Det var inte lätt... efter att ha åkt så många år, tävlat, lagt ner så mycket tid och kraft... det var som att släppa sin identitet. Nästan. Förutom att jag hade förlorat all motivation och hittat en annan identitet. Så, otroligt smärtsamt kan jag inte säga att det var. Det hade KUNNAT vara smärtsamt, men jag saknar inte och har inte saknat konståkningen alls. Tänka sig var konstigt... fast ändå inte. Jag har ju dansen :)

/ Jassi














Kommentarer
Postat av: simone

ursnyggt!

2010-09-18 @ 12:07:16
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback