Om

Min profilbild

Exodus...movement of Jah people

Älskade underbara vecka. Åtminstone hittills! Igår ägde totalt. Lärarna petade ordentligt, och var glada och allt kändes bra. Skolan flöt väll på som vanligt. Idag ÄGDE ÄNNU MER! Jazz och modern, med superbra lärare, kan det bli bättre? Jag blir så glad när lärarna ler mot en, när dom säger bra, när dom petar på en och bara är så himla snälla och trevliga. När man får skatta på klass, när allt inte är blodigt allvar varje liten sekund. Man kan vara seriös och koncentrerad utan att få ont i magen av all press. Det går. Det är bevisat! Och jag har insett att man ska le. Det spelar ingen roll hur det känns egentligen, fake it till you make it. Det går att få bort alla dumma känslor, bara man fokuserar på något annat, något bättre. Yeees, det är såhär det ska vara. Såhär. Inte som förra veckan, speciellt söndags. Men nu glömmer jag det gamla har ser framåt, för det är framåt vi ska va? Japp. FRAM.

/ Jassi

Haha jag såg precis en bild på facebook från skolan som jag aldrig sett förut. Kul. Eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback