Om

Min profilbild

I won't let the past steal my present

Goooodermorning! Vilka störda inlägg det blev igår, men idag är en ny dag och idag har ingenting dumt hänt ;) Än. Nej men today must be a better day. Har ont i huvudet idag, lite sprängande känsla. Och mina ögon är fortfarande röda. Och så kunde jag inte sova heller. Jag som inte gråter annars, förutom i sånna stunder. Av chock och besvikelse. Kan ju säga att det var längesen jag inte kunde kontrollera mig själv haha.... men nu glömmer jag det.

Snart ska jag till skolan och ha matte i två timmar. Hoppas vi får börja jobba i boken säger jag bara! Det kliar i fingrarna, jag vill ha något att börja med så att jag redan nu kan göra allt svårt innan alla läxor hinner rinner ner över mig :) Sen ska jag åka iväg och hämta ett papper... Kul att man missar kemi och engelskan men a man gotta do what a man gotta do, eller nått. HOPPAS jag hinner till fysiken säger jag bara.

Jag vill helst hoppa över hela dagen och låta klockan bli 4a. Ackis med Malin och sen resten av DP lite intrillande sådär tills klockan blir 5. Nu ska jag lära mig jazzen, vill inte komma dit på tisdag och känna mig som en babian som inte fattar nånting och är sämst i världen. Åh, jag ÄLSKAR adriennes klasser, kul, nu har man bara 13 klasser kvar då... 13 klasser! Det är ett skämt. Jag vill ha fler!

/ Jassi

Moooorr, I'm dangerous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback