Om

Min profilbild

Jag älskar tisdagar och jazz!

Min favvodag är slut snart. Längtar redan till nästa tisdag! :) jazzen var hur härlig som helst. Det känns så bra, inte samma press som förut och massa skratt. Det är okej att göra fel. Jag vill aldrig att klassen ska ta slut. Jag är verkligen redo att UTVECKLAS nu, jaaa! Jag vill ha kritrik och jag vill göra rätt tillslut. Moderna var inställd och jag ville titta på M7 jazzen, så vi gjorde det. Kulkulkul. Vår jazzlärare är så bra! Och supersnäll! I'm so happy now. Det är ROLIGT igen! Roligare än nånsin. Det är så det ska kännas på en klass. Precis såhär :)

/ Jassi

Kommentarer
Postat av: Torsteingunhild

Lots of great info, keep up the good work!

2011-03-08 @ 07:30:29
URL: http://torsteingunhild.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback