Om

Min profilbild

Prove them that you are better than they think you are

Nu ska jag kämpa. Jag ska göra allt, och det spelar ingen roll hur jobbigt det här, hur ont det gör, hur mycket ångest det ger, det kommer leda mig framåt, utveckla mig, göra mig starkare. Jag kan klara allt om jag vill det, och nu vill jag det och därför kommer jag klara det! Smart va? Jag vet att det inte kommer vara enkelt men jag vet också att det kommer vara värt det. Det kommer vara värt varenda sekund den dagen jag står där och känner att jag har lyckats. Nu ska jag lyckas. Jag brinner för det här, jag ska bli bra och jag ska göra det på mitt sätt. Peace out, imorn är det jazz och modern!

/ Jassi

Jag på isen för ett tag sen ;) Kan ju tala om att jag trivs så mycket bättre på dansgolvet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback