Om

Min profilbild

Vi dansar feminine vibe!

Här får ni en film på när VI dansar! Eller några från DP är det, och sen massa andra på feminine vibe-klassen på torsdagar. Min enda streetiga klass i veckan, det är verkligen det jag är sämst på av allt haha, har knappt dansat det förut, men SUPERKUL är det verkligen!! :) Lärare, koreograf och filmare är Celina Rydén ;) Försök se om du känner igen någon av oss, inte så svårt att se mig och mina lysande gröna byxor lixom... Eh. Och antonia med henne röda hår haha ;) Men det är fler DPare där ;) Typ på den främre raden.

/ Jassi

Enjoy.

Kommentarer
Postat av: nathalie furst

Hej jo jag dansar på balettakademien på kvällarna :) sj ?

2010-09-15 @ 22:00:27
URL: http://nathaliefurst.blogg.se/
Postat av: Antonia

haha asså jag ser ju ut som ett mongo xD

2010-09-19 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback