Om

Min profilbild

We don't even remember why were fighting

Det HÄR är dans. Det här är så så RÄTT som det kan bli. Inte trodde jag att det nånsin kunde bli en såhär fin vecka. Onsdag idag med balett och jag hade så kul. En lärare som faktiskt skrattar, som petar på en och som säger BRA. Förstår ni? Nej, säkert inte, men jag är GLAD. Jag känner hur jag utvecklas, känner hur jag hittar rätt nu. Tre bra dagar i rad, det går att förändra allt med bara tanken. Det går. Tänka sig, det går. Jag blir så glad av en så bra stämning. Då vill man lära sig, och man slipper den där svåra stressen som gör allt så mycket jobbigare. Det ska vara kul att dansa, och det är så mycket mer än kul nu. Jag vill fram. Framframfram. And I am going there.

/ Jassi

En bild från min dansklass på torsdagar. (Vilmas kamera) Lite rolig bild.... Alla ser väldigt speciella ut och det ser ut som jag håller på att döda killen där fram haha, bad. Men dansen är härlig, det kan jag garantera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback