Om

Min profilbild

You did what you did to me, now it's history I see

Onsdag idag då. Det bästa är väll egentligen att vara tyst och inte ställa några frågor alls. Just dance Jassi... just dance and shut up.

Hade ingen skola idag. Mohaha! Samtal med min lärare i en halvtimme bara. Hon är snäll. Japp. Mycket. Skönt att ha en snäll lärare va? Yes it is. Alla vuxna är inte knäppa, även fast det oftast känns precis så. Jag menar, majoriteten av personer som gjort mig ledsen, ignorerat mig, svikit mig har varit vuxna. Det säger väll det mesta. Det är ju nästan pinsamt att jag själv är vuxen snart... Men jag ska vara trevlig och snäll. Verkligen.

På tal om ingenting så är jag BEROENDE av "Big in Japan". För det första är låten så otroligt avslappnande och mysig och för det andra så är vår dans till den helt underbar. Bara så härligt flytande. Jag önskar lite att vår klass på fredagar kunde kick ass precis som tisdagsklassen, vara lika utmanande. Men jag får njuta av tisdagarna så länge åtminstone! Tur det! :)

/ Jassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback