Om

Min profilbild

Alla hjärtans dag

Kärlek till världen idag alltså. Varför är det inte en kärleksdag varje dag? Och varför deppar alla singlar den här dagen? Kärlek är väll inte bara något som finns mellan två som är tillsammans? Om det finns kärlek någonstans så är det i vänskap. Det är den mest hållbara kärlek som finns, äkta vänner.

Jag fick en riktig överraskning idag, så söt så jag smälter. Och så har jag haft mysigt sällskap av S, och vi har sett en film som jag VERKLIGEN rekomenderar. I rymden finns inga känslor. Alla har nog sett den, men om du nu är lika efterbliven som jag, så SE den. Alldeles underbar är den. Ibland undrar jag om jag inte är lite som Simon i den filmen. Jag vet ju att det inte är så, men jag kan inte låta bli att känna det ibland med mitt konstiga sätt att tänka och se världen på.

Nu lyssnar jag på min nya spotifylista och försöker ladda om inför imoron. Det är krävande att hålla sig levande just nu. Ska vara glad för att jag slapp det stora provet i skolan idag iaf. Tacksam ska jag vara över det.

/ Jassi

Alltså jag har hittat bilder jag inte visste existerade... shit. Vart kom dom ifrån?!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad tycker du om min outfit? Hiss/diss? :D



Jag skriver om sex, kärlek tankar och tips. Titta in! :D

2011-02-16 @ 22:02:41
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback