Om

Min profilbild

I turn from the world but the world turns me

Här var det livat, eller inte. Spännande att sötisen Antonia börjat skriva iaf. Sjunde dagen av 2011 är slut snart. Men ja, man ska inte dömma en bok efter omslaget antar jag. Det här är ju bara början, det finns så mycket mer som det här året kan ge, så många underbara stunder.

Jag är så otroligt trött, men känner på mig att jag inte kommer lägga mig på ett bra tag. Vet inte när jag blev väckt imorse, men tidigt var det. Vill träffa någon imorn... hm, undrar vem som har tid? Jag får se helt enkelt. Oj så sammanhängande det här inlägget blev. Nä, just nu behöver jag peppa till mig lite. Eh, ja, vi får se hur det går. Kul det här blev.

Så fort jag fick tag på min iphone idag satt jag på låten här nedanför. Det är inte direkt min favoritmusik, eller jag kan egentligen lyssna på det mesta så länge texten tilltalar mig på något sätt. Men idag satte på den här och gick ut. Jag antar att den passar just nu.

/ Jassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback