Om

Min profilbild

Ta mig härifrån

Okej så nu är lovet snart slut, så jävla skönt!!! Det är kanske inte många som håller med mig men jag har verkligen längtat tillbaka till skolan. Kanske inte själva skolan, jag längtar efter att få komma bort... Bort från mitt hem. Allt är verkligen skit, varje dag har kännts som en evighet och jag har bara legat i sängen och väntat på att nästa dag ska komma. Jag klarar inte av att leva så här, jag klarar inte av allt som händer runt mig. Alla hemligheter som ska hållas borta från min lillebror för att inte förstöra hans liv, men mitt då? Är det ingen som bryr sig om hur jag mår? Att mitt hjärta krossas? Att jag får ta ALL skit för allt, och att det varit så sen jag var liten... Nej fy fan, ta mig härifrån! Och vänner då? Inte fan har jag några vänner längre. Allt jag har nu är mig själv och en stor chipspåse.

/Antonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback