Om

Min profilbild

You're always here to hold me up when I'm losing my mind

Åh älskade fina DP människor. Trots att jag inte fick dansa jazz idag så var det bara så underbart härligt att få träffa den finfina gruppen. Alla glada och helt supergulliga dansprogrammisar. Först finisen Antonia som jag inte sett på hundra år ungefär. Oj vad jag har saknat henne. Man ska inte vara ifrån sina vänner så länge. Vi satt på balettakademien och pratade i flera timmer, eftersom hon slutar skolan supertidigt och jag inte hade någon skola. Sen droppade en efter en in. Det är helt stört hur glad jag blir av dessa människor. Det spelar ingen roll hur svår min dag har varit eller kommer bli, jag skrattar alltid med dp. Och om vi inte skrattar pratar vi så mycket tills allt känns bättre. Japp. Och visst kändes det skumt att inte dansa jazz och sittta utanför och höra hur min danslärare skriker på dom inne i danssalen. Jag ville också bli skriken på. Men ja, skumt får det vara, förändringar känns alltid konstigt.

Och så fick vi en kommentar om att vi skulle kunna engangera läsarna lite... hm. Tack för tipset. I will try to! :) Jag har väldigt svårt för att ta in att det är någon mer än jag som läser här haha ;) Vad vill ni ha mer av?!

/ Jassi

För ett tag sen när jag, Karin och Amanda lekte i en sal.






Kommentarer
Postat av: Tony Bandellos Fashion Life

Deet är najs :) Fin blogg

2011-01-20 @ 00:15:55
URL: http://bigdaddyh.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Snurrar runt här bland bloggar och stannar upp här hos dej.

Tjäna en slant med www.ecigaretter.eu ?

Spana då in denna länk: http://www.xmart.se/affiliate_application.php?m=30

Ha det gott!

2011-01-21 @ 01:26:45
URL: http://www.ecigaretter.blogspot.com
Postat av: karin

hihi jag fik va med på ett hörn :)

2011-01-23 @ 20:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback