Om

Min profilbild

Överraskningsfest för Malin

Har ingen ork, men jag känner att det verkligen börjar bli dags att lägga ut dom här bilderna, för snart är det säkert alldeles försent att berätta om det här. Så, en överraskningsfest för finaste Malin hos underbaraste Antonia för ett tag sen, där Michis var den största överraskningen. Både ett "grattis för att du är så jävla grym-party" och en "fan vad vi kommer sakna dig-avskedsfest". För Malin ska flytta, till västerås, och bli pilot. Och av mig fick hon en rosa vattenkokare. Kände att det var oerhört növändigt. Om NÅN ska ha den coola vattenkokaren så är det ju Malin. Ett rosa kök ska hon ha. Åh herre vad tråkigt det kommer bli i sthlm nu. <3 Men jag tänkte bara säga att jag har så fina fina fina vänner.

En rosa vattenkokare till Malin!


Malin och Michis chipspussas.




Buzz såklart


Fight mellan Evelina och Natalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback