Om

Min profilbild

Born this way - Lady Gaga & Ulrik Munther

Jag bestämde mig för att inte skriva vad jag tycket om Lady Gagas nya låt och video men jag kan inte låta bli. Nu gör jag säkert alla besvikna, men nja... jag vet inte riktigt. Mitt första intryck av låten var helt enkelt "Vart har jag hört den här förut?". Inte unikt, nästan en kopia, jag vet bara inte vilken låt det handlar om. Men nu när jag har lyssnar på den någon vecka så har den vuxit i mina öron, och den har verkligen vissa starka delar. Speciellt texten! Andra delar däremot är inte alls lika bra. Jag kanske förväntar mig för mycket orginalitet av henne? I don't know. Resten av världen verkar gillar den.

Videon däremot är grym! Förutom dansarna som inte alls är lika bra som de brukar vara. Men annars så är den sjukt crazy som vanligt.

Som sagt så tycker jag att texten är galet bra. Fast den kommer fram tydligare och blir mycket bättre i Ulrik Munthers cover faktiskt. Jag brukar inte lyssna på covers men jag gillar den, mycket. Killen gjorde covern på 30 minuter lixom, sjukt duktig. Nya JB kanske? ;)

Lady Gaga


Ulrik Munther

Kommentarer
Postat av: Royal Gravis

Vill du börja tjäna pengar på din blogg? Kolla in www.bengar.se!

2011-03-03 @ 13:20:02
URL: http://www.bengar.se
Postat av: hanna

vill du bli i hop med mig för du är sååå snygg <3<3<3

2011-03-17 @ 18:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback