Om

Min profilbild

Did I make it that easy to walk right in and out of my life?

Jag sitter här och väntar på att dörrklockan ska ringa. C ska komma hit och vi ska mysa. Jag har inte sett henne på jättelänge. Har överlag varit otroligt osocial och inte hört av mig till någon alls... Menmen. Idag har jag iaf gjort något vettigt. Åkte till synoptik och gjorde en synundersökning som jag borde ha gjort för säkert 2 år sedan. Resultatet var allt annat än oväntat. Jag visste precis vad som väntade mig. Men det känns bra att det är gjort iaf.

Har krypit ner i min onepiece och har absolut inget att göra. Det resulterar alltid i fula bilder med webcamen... Hoppas verkligen C kommer snart..


/ Jassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback