Om

Min profilbild

Imorgon kommer väldigt lägligt

Jag är lite inne i Londonkänslan. Amen lixom, jag tror inte jag passar i sthlm ibland. Men nu sitter jag här och lyssnar på musik, klickar runt på massa sidor, och mår pissilla. Har inte varit shoppingsugen på 2 månader ungefär men nu har jag fått träffa Karin och hon har lett mig in i vårkänslorna. Oj vad jag blev sugen på en ny jacka, knallrosa stövlar, sköna sneakers och nya converse. Mys med kläder lixom. Imoron är det en såndär dag som man gärna vill ska komma lite oftare. Får gå klockan 3 typ och träffa några sötisar. Vi ska planera saker och jag ska passa på att köpa nånting när jag väl är inne i shoppingkänslan. Sen ska jag iväg till fina M. Ja, jag vill ha imoron nu! Bäst att jag lägger mig snart så kommer det snabbare. Mår väldigt illa bara... hoppas det blir bättre tills imoron. Min huvudvärk har släppt lite, så jag hoppas att det här släpper också... Blä. Totalt osugen på allt. Inte direkt positivt. Men nu ska jag kolla lite mer kläder och sen lägga mig medan resten kollar på film. Blev väckt alldels för tidigt imorse av en sömnpratare.. böööhö.

Vår <3

Rosa vagabond


Lagom slapp jacka


Och klassikerna såklart. Converse är vår för mig.



/ Jassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback