Om

Min profilbild

Let's get some shoes

Jag har insett något men vet inte vad jag ska göra av vetskapen. Jag menar... jag smälter varje gång jag tänker på det. Mina hårda mur rasar varenda gång. Det är som att min hjärna helt plötsligt inte fattar varför jag måste ta avstånd. Nästa gång.

Men, snart är det mello. Jag är inte superintresserad över artisterna, så för mig spelar det inte så stor roll vem som går vidare till globen. Jag håller på det mina vänner håller på helt enkelt. Men dansarna kollar jag däremot på. Dansskada. Danssverige förstår mig, inte någon annan.

Igår sjöng jag, Malin och Agnes på den här när jag köpte skor. Alltså haha, fina fina flickor, <3

/ Jassi

Let's get some shoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback