Om

Min profilbild

This is your moment. No hesitations.

Jag har dansat med mina fina underbara alldeles fantastiska ackistöser ikväll!! Det är crazy. Och allt tack vare Celin och några andra väldigt treviga saltis, nacka och solsidan personer! Tack tack tack, underbara känsla. Jag hör hemma på dansgolvet, och ingen annanstans. Nu är jag påmind om varför något egentligen har en betydelse.

Pick yourself up
And dust yourself off
And back in the saddle

You're on the frontline

Everyone's watching

The pressure is on
You feel it
But you've got it all
Believe it


Och så har vi min galning Malin här.... med ett bananskal på huvudet... Fullt normalt. Love, <3


/ Jassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback