Om

Min profilbild

Snap.

Andra terminen i DP började jag dansa feminie vibe för Celina Rydén, mest för att få lite atityd i mina rörelser. Och jag tyckte, och tycker fortfarande, att det är SJUKT kul att bara få dansa loss till bra musik, med en bra grupp och en underbar lärare. Det är inte direkt min starka sida, men det har verkligen ingen betydelse när det är så roligt. I söndags hade några stycken från söndagsgruppen en sista klass, och vi körde en galet rolig koreografi till "Dirty picture" som jag aldrig lyckades lära mig haha... Men under den korta tiden vi övade fick vi iaf ihop en liten snutt. Alltid kul att se, speciellt när man kan skratta åt vad man håller på med. Det går ju alltid att ta hänsyn till en sen trög söndaskväll och alldeles för kort reptid ;)

Här är en bit av koreografin iaf, Celina Rydén är ju såklart koreografen. (Kolla förresten in hennes smycken!!)
Celina och Sofia som är grymma och samtidigt dansat koreogrfin förut står längst fram, så ta en extra titt på dom!


/ Jassi

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vem filma? Jag filma! Får jag också en oscar nu? :D

2011-05-23 @ 22:43:10
URL: http://stockholmsnat.blogg.se/
Postat av: Fotograf Nathalie Agnekil

Hej! Jag är inte för att "spamma" men jag måste snabbt bli av med mina inbjudningar till Bloggsvar eftersom de snart försvinner. Därför lottar jag nu ut 3 inbjudningar på min blogg! Om du vill vara med i utlottningen, klicka här; http://softecho.blogg.se/2011/may/utlottning-inbjudan-till-bloggsvar.html



Nathalie Agnekil

2011-05-24 @ 22:03:33
URL: http://softecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback